Zamek Design - Logo

Projekt_UE

Firma Zamek Design Sp. z o.o. na podstawie umowy o dofinansowanie RPLD.020301-10-1045/20-00 z dnia 05.03.2021r.  realizuje projekt o nazwie

"Modelowanie i projektowanie systemu zarządzania galerią handlową po epidemii COVID-19"

Projekt współfinansowany w ramach II osi priorytetowej RPO WŁ 2014-2020 ze środków EFS "

Misja – po co działamy

Jesteśmy partnerem wzrostu w zmieniającej się rzeczywistości. 

E-commerce wywracają retail do góry nogami i wymuszają na nich dostosowanie się do realiów co jest równoznaczne z być albo nie być

Pokazujemy nowe rozwiązania komunikacji i relacji. Pokazujemy nowe formy sprzedaży oparte na działaniach online oraz i na nowych formach płatności. Wynikiem tego jest zwiększenie zysku i  obrotów. Wypracowujemy nowe skuteczne rozwiązania, aby galerie handlowe były odporne na kryzysy, pandemie i zmiany gospodarcze.

Aby wczorajsza normalność była skrojona na miarę dzisiejszej.

Aby najemcy i zarządcy wypracowali NOWE formy współpracy i wzajemnej promocji dla budowania silnych marek..

Aby galerie zarabiały więcej pomimo pandemii i internetu i wiedziały w jaką stronę zmierzać.

 

Wizja przyszłości Retailu

Przyszłość zaczyna się teraz

Kiedyś były stragany, bazary i giełdy To był świat 1.0 w retailu.
Następnie zostały one wyparte przez ulice handlowe i markowe sklepy. To był świat 2.0.

Era 3.0 było powstanie galerii handlowych, które odmieniły formę i sposób sprzedaży

Teraz nastaje etap 4.0, w którym świat technologii, e-commerce odmienia rzeczywistość galerii, a globalizacja naraża wiele rynków na konsekwencje takich zjawisk kryzysowych jak np.pandemia.

Dlatego stworzyliśmy organizację #Next Retail Reality, aby wspierać galerie w odnalezieniu się w świecie 4.0. NRR to połączenie firmy strategiczno-doradczej, psychologicznej, wdrożeniowej, badawczej, marketingowej oraz projektowo-architektonicznej.

Widzimy Ciebie, Twoją firmę, galerię jako lidera regionu, który jest odporny na perturbacje rynkowe i społeczne.

Patrząc na rozwój samych galerii również możemy podzielić na etapy

  1. Galeria jest i działa – to etap 1.0
  2. Galeria sprzedaje i ma wymierne zyski dzięki odpowiedniej promocji i przyciągnięciu ciekawych najemców – 2.0
  3. Galeria widząc zyski promuje wydarzenia, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów, stara się, buduje odpowiedni tenant mix, każda ze stron ” zarabia/zyskuje”  – 3.0
  4. Etap 4 – czas nowej ery technologii, nowych relacji, nowej odpowiedzialności, nowego tenant mixu
 

Kogo wspieramy? Dla kogo działamy?

connected disconnected disconnected connected

  1. Dla właścicieli galerii handlowych, którzy chcą utrzymać swoje inwestycje i być przygotowanym na kryzysy gospodarcze, społeczne i pandemiczne.
  2. Dla zarządzających galeriami handlowymi, którzy w zbyt ograniczonym modelu biznesowym mogą mieć trudność w utrzymaniu rentowności galerii.
  3. Dla najemców galerii handlowych, aby relacje z galerią były win-win, zdrowe, korzystne i zbalansowane.
 

Problemy i wyzwania rynku

Projektujemy wartości 
Projektujemy przyszłość

Uczestnicząc aktywnie w rynku retail i obserwując go od blisko 25 lat, zauważamy, że różne przewidziane czy może bardziej, nieprzewidziane sytuacje i okoliczności z jakimi się rynek retail  boryka mają istotny wpływ na politykę, dostosowanie budżetów/finansów Właścicieli i Zarządców.

2020 pokazał, że brak planów awaryjnych, alternatyw na różne sytuacje oraz brak kreatywnych rozwiązań jest źródłem zagrożeń.

Liczenie na wsparcie państwa, czekanie na rozluźnienie przepisów prowadzą donikąd.

Brak odpowiednich działań marketingowych powoduje powoduje spadki obrotów najemców. 

Brak współpracy galerii z najemcami powoduje stagnację a w rezultacie w ujęciu długofalowym kłopoty finansowe obu stron.

Nie wystarczą plakaty i mailingi z prostymi informacjami. To zbyt płytkie komunikaty, aby klienci poczuli się bezpiecznie i aby ludzi przyciągnąć i zachęcić do zakupów. Nie wystarczą promocje, ponieważ internet zawsze będzie oferował więcej.

Potrzebne jest wyjście ze schematu, spojrzenie szerzej i znalezienie rozwiązań nietypowych i skutecznych. 

 

Korzyści ze współpracy z #next retail reality

  • nowe rozwiązania i pomysły na przyciągnięcie klientów oraz najemców
  • większe zyski i rentowność
  • większy footfall
  • wypracowanie wartości łączącej świat online i offline 
  • wzmocniona i rozpoznawalna marka centrum handlowego i sklepów 
 

Czy znamy wszystkie rozwiązania i gwarantujemy efekty?

Our task is to read things that are not yet on page
Steve Jobs 

Średnio każdy nasz ekspert spędził 22 lata w swojej specjalizacji. Połączenie wszystkich tych perspektyw daje mieszankę wypracowanych rozwiązań, które zaskoczą rynek. 

Gwarantujemy, że jeśli przejdziesz przez nasz proces kreowania nowych rozwiązań, osiągniemy więcej niż na początku to jest możliwe.

Czcze słowa? Marzenia?

Sprawdź nas!

Umów się na bezpłatny 2h warsztat strategiczny, podczas którego pokażemy Ci nasz sposób myślenia, analizy, kreacji. Albo szukasz samodzielnie rozwiązań, albo nas sprawdzisz i zdecydujesz co dalej. Najgorszy scenariusz? Zostaniesz po tym warsztacie z wieloma pomysłami, na które wcześniej nikt nie wpadł i będziesz się głowić od czego zacząć.

 

Kim jesteśmy

Jesteśmy partnerem wzrostu w zmieniającej się rzeczywistości retailu.

Działamy po to, aby galerie handlowe były odporne na kryzysy, zmiany gospodarcze, sytuacje kryzysowe a nawet pandemie , a ich zyski rosły pomimo rosnącej konkurencji płynącej ze świata online. Jesteśmy organizacją zrzeszającą specjalistów z wielu branż, którzy współpracując ze sobą tworzą najlepsze rozwiązania w Next Retail Reality, czyli następnej rzeczywistości retailu.

Aby galerie handlowe nie zatrzymały się w miejscu, aby towarzyszyły ewolucji biznesu, aby firmy rozwijały się i były odporne na zmiany i kryzysy.

Aby galerie stały się innowacyjnymi miejscami z nowoczesną technologią i promującymi ekologiczne działania

Aby pomagać młodemu pokoleniu w mniejszych miejscowościach przygotować się do przyszłej pracy.

 

Dlaczego my?

It is more than history.
It’s a profession.

  • znamy branżę z wielu perspektyw
  • ostatnie lata a w szczególności ostatnie kilkanaście miesięcy analizowaliśmy wszystkie doniesienia, które pojawiały się w mediach, raportach i rozmowach z naszymi kontaktami w wielu branżach nie tylko w Polsce, ale na świecie 
  • posiadamy wiele kontaktów z różnych branż w Polsce i na świecie, które pozwalają widzieć biznes i retail szeroko
  • przede wszystkim czujemy całym sobą, że z każdej sytuacji można wyjść zwycięsko. 
  • jesteśmy entuzjastami, przywódcami, kreatorami przyszłości, wizjonerami
  • patrzymy ambitnie i optymistycznie
  • oprócz tego, że bywamy szaleni w pomysłach i zawsze wychodzimy ze schematów, jesteśmy konkretni, precyzyjni, patrzymy realnie na możliwości i na liczby
  • myślimy szybko, łączymy kropki i tworzymy innowacje
  • patrzymy w przyszłość, działamy aktywnie, czerpiemy z najlepszych tradycji
  • mamy odwagę i siłę, nie poddajemy się, nie boimy się iść w nieznane
  • łączymy biznes, marketing, sprzedaż, badania, technologie, innowacje
  • wierzymy w sukces klientów, nie każda ścieżka jest dla każdego, ale zawsze jest rozwiązanie
 

Co robimy, jak działamy i co oferujemy?

Co?

  • Wypracowujemy innowacyjne pomysły dla działania galerii, aby przyciągnęła nowych klientów albo tworzymy nowe
  • Wykorzystujemy rozwiązania najlepszych firm z wielu branż, które pozwalają wyprzedzać konkurencje
  • Przedstawiamy wyliczenia / kosztorys / przewidywania przychodów
  • Pomagamy w szerszym widzeniu rzeczywistości i tworzeniu nowych rozwiązań
  • Pomagamy w tworzeniu nowej i kolejnej rzeczywistości C.H.
  • Naszym zadaniem jest uratowanie galerii jako przedsięwzięcia zasadnego ekonomicznie mającego zysk 
  • Wspólnie, tworzymy strategię na najbliższe miesiące i lata. Gwarantującą stabilny zysk. Odporną na sytuacje kryzysowe , symbiotyczną ze zmieniającą się sytuacją i preferencjami zakupowymi konsumentów.
  • Wypracowujemy nowy styl życia i funkcjonowania C.H.oraz jego klientów
  • Pracujemy nad zmianą strategii oraz łączymy interesy C.H. z najemcami
  • Wdrażamy trendy biznesowe, technologiczne, społeczne, designu wnętrz

Jak?

Poprzez oferowanie # matrix of next retail reality,
czyli spójną matrycę konkretnych rozwiązań oraz kierunków działań.

  1. # fastTrack Marketing Constellation – konstelacja nietypowych i skutecznych marketingowych działań, które mają w jak najszybszy sposób przyciągnąć klientów 
  2. # cluster of New Ideas – gotowe projekty przemian 30-100 % galerii w trzech wersjach cenowych i poziomach zaawansowania, skoncentrowane na szybkim wzroście wizerunku, marketingu i przychodów
  3. # market Sonar – sonar rynku, czyli innowacyjne raporty
  4. # collector of Innovations&Future Technologies   – innowacyjne warsztaty i szkolenia wypracowujące niestandardowe rozwiązania. Wspólnie z osobami decyzyjnymi kreujemy unikalne pomysły szyte na miarę. Jednocześnie proponujemy inspirujące wykłady nt. nowych technologii i trendów, które otwierają umysł i pobudzają do kreatywnych rozwiązań
  5. Accelerator * (w przygotowaniu ) # retail Master Mind Solutions – tworzenie forum wymiany wiedzy i praktyk ze specjalistami i praktykami ze świata, aby móc poznać menadżerów, dyrektorów i właścicieli z całego świata, którzy mogą dzielić się swoimi najlepszymi rozwiązaniami

A to wszystko łączymy z

  • precyzyjną kalkulacją inwestycji, kosztów i wpływów
  • wsparciem w pozyskaniu finansowania

logotypy UE