Zamek Design - Logo

LABORATORIUM KOSZUL

 

Formułując założenia shop-conceptu - WÓLCZANKA staraliśmy się znaleźć odpowiedzi na pytania:

Jak zrealizować cele biznesowe marki jednocześnie budując wartość dla nowych klientów? 

Jak zaprojektować koncept wspierający tożsamość marki?

Tworząc shopconcept sięgnęliśmy do historii marki oraz metafory LABORATORIUM KOSZUL. Tworzymy dobrze rozpoznawalny wyspecjalizowany butik koszulowy, który w laboratoryjnym porządku prezentuje modelokolory asortymentu. Zrealizowaliśmy REFRESH WNĘTRZ WÓLCZANKA wykorzystując potencjał marki w synergii przeszłości i przyszłości. Najważniejszymi wartościami marki WLC jest: tradycja, elegancja oraz odpowiednia jakość. Dlatego w duchu tych wartości powstał również balansujący idee oraz wartości SHOP-CONCEPT.

Idea LABORATORIUM KOSZUL powstała w kontekście tożsamości marki - wspiera jej industrialne korzenie, które widoczne są w detalach takich jak metalowe płaszczyzny styku z betonem oraz, nowoczesna dobrze "ugrontowująca" ciemna ceramika podłogowa. Szczególnie wyróżniającym się, a zarazem symbolicznym akcentem jest unikalna w tym kontekście lampa LEXAVALA wisząca nad wyspą kasową, która łączy techniczną formę, mosiężny detal oraz symboliczne światło przeszłości i przyszłości.

Nowy shopconcept jest więc esencją ducha marki.

 

_________________________________________________________

 

Pod koniec 2015 roku stworzyliśmy, opracowaliśmy oraz wdrożyliśmy nowy shop-concept Wólczanka w którym najważniejszy jest produkt.
Wnętrze sklepu zbudowane zostało z zupełnie nowych minimalistycznych materiałów jeszcze nie często spotykanych na rynku polskim. Dzięki temu regały koszulkowe zyskały bardziej elegancką formę. Uzyskaliśmy efekt lewitujących, uporządkowanych koszul dzięki ekspozycji na szkle. Sklep ożywiają wielkoformatowe plakaty umieszczone na drzwiach przymierzalni. Stworzyliśmy nowy wizerunek witryny sklepowej Wólczanka. Standardowy kaseton reklamowy zastąpiliśmy logotypem literowym umieszczonym na stalowej belce na tle przydymionego szkła.